SERVICE COÖRDINATOR

Ben jij een echte regelaar? Wordt je blij van het ontzorgen van de klant en hou je het overzicht over meerdere lopende projecten? Dan zoeken wij jou!

Voor de groei van onze organisatie zijn wij op zoek naar een enthousiaste en getalenteerde service coördinator, die als spin in het web de communicatie verzorgt tussen de klant en de interne organisatie.

Wat zijn je werkzaamheden als service coördinator?

Als service coördinator ben je het eerste aanspreekpunt van onze particuliere klanten en grote opdrachtgevers. Je draagt zorg voor de opvolging en afhandeling van een diversiteit aan meldingen, zowel telefonisch als via de mail.  Je analyseert de vraag en stelt de storingsdiagnose vast. Vervolgens vertaal je dit naar een werkorder en plan je aan de hand daarvan de werkzaamheden in bij onze servicemonteurs. Uiteraard heb je ook met onze service monteurs veelvuldig contact, aangezien je verantwoordelijk bent voor de dagplanning met al de uitdagingen die daar bij komen kijken. Hierdoor is bij KSN is geen dag hetzelfde!

Welke kennis en vaardigheden breng je mee?

  • Goede communicatieve eigenschappen
  • Zelfstandigheid, flexibiliteit en stressbestendigheid
  • Je denkt in oplossingen
  • Affiniteit met techniek is noodzakelijk om in deze functie te slagen
  • Ervaring in het werken met een ERP (software) pakket
  • Je spreekt en schrijft goed Nederlands
  • Je bent leergiering en enthousiast!

Wie ben jij?

  • Een enthousiaste persoonlijkheid met MBO of HBO denkvermogen en daarbij een technische en/of commerciële achtergrond
  • Iemand die niet bang is de telefoon op te pakken om een klant of monteur te bellen
  • Iemand met een klantgerichte instelling

Wat bieden wij jou?

  • Een fulltime dienstverband
  • Uitzicht op een vast dienstverband
  • Een zelfstandige, afwisselende baan met leuke collega’s en een positieve werksfeer
  • Ruimte om te werken aan jouw persoonlijke ontwikkeling
  • Aandacht voor vitaliteit
  • Een goed marktconform salaris
  • Een sterk pensioen en CAO
  • Een vlakke organisatie met korte lijnen
  • Kennis, service en kwaliteit
  • Mogelijkheid om door te groeien naar een management functie


Wie zijn wij?
Kozijn Service Nederland (KSN) is dé reparatiespecialist op het gebied van kozijnen, hang- en sluitwerk. Naast het preventief onderhouden van een bestaand systeem en het repareren van hang- en sluitwerk kan KSN het profiel herstellen en er weer als nieuw uit laten zien.

Wat KSN als werkgever binnen de servicemontage uniek maakt is de focus op herstel in plaats van vervanging. Dit vergt vakmanschap, expertise en creativiteit van onze servicemonteurs. KSN beschikt over uitgebreide expertise, waardoor de meest uiteenlopende schades snel en adequaat op locatie worden hersteld. KSN kent veel ontwikkel- en doorgroeimogelijkheden binnen de organisatie. KSN is in 2009 opgericht en werkt door heel Nederland.

Sinds kort maakt KSN onderdeel uit van VHZ, de grootste speler binnen Nederland op het gebied van duurzame kozijnoplossingen. Met in totaal zo’n 650 medewerkers, verspreid over 8 (productie) locaties voorzien we vele nieuwbouw- en renovatieprojecten van stijlvolle kozijnen, deuren en isolatieglas. Gezamenlijk zijn we marktleider in de branche en dragen met elkaar bij aan een betere leefomgeving voor de komende generaties. VHZ is een snelgroeiende en ambitieuze organisatie.

Durf jij de uitdaging aan en kom jij ons team versterken?! Laat het ons snel weten! Je kunt direct contact met ons opnemen via 070-3319085 (vragen naar Danny Krens) of stuur een mail met je sollicitatie en cv naar werkenbij@vhzgroep.nl.