• Home
  • Over ons
  • Veel gestelde vragen
  • Nieuws
  • Vacatures
  • Actie voor KiKa
  • Contact
Logo - Kozijn Service Nederland Je kozijnen weer als nieuw. Kozijn Service Nederland
  • Service en Reparaties
  • Preventief onderhoud
  • Schadeherstel
  • Kozijnonderdelen
  • Kozijnrubber
  • Inbraakpreventie
  • Over ons
  • Veel gestelde vragen
  • Nieuws
  • Actie voor KiKa
  • Contact
Telefoonnummer -  070 - 331 90 85
088 - 0202500
Faq bannner Kozijn Service Nederland
Faq bannner Kozijn Service Nederland
Logo Kozijn Service Nederland
Ook fluitend naar je werk? Word servicemonteur. Bekijk hier de vacatures
bel - Kozijn Service Nederland 088 - 0202500 Ik heb een storing mail - Kozijn Service Nederland Ik wil een afspraak bestel een kozijnonderdeel Ik zoek een kozijnonderdeel Nieuws Vacatures

Veel gestelde vragen


Ik krijg mijn raam of deur niet meer open. Wat moet ik doen?

Laat uw raam of deur dicht en neem contact op met Kozijn Service Nederland. Door ruw gebruik bestaat de kans dat u het hang- en sluitwerk forceert.

Hoe moet ik mijn storing melden?

U kunt op 3 manieren contact opnemen.
1. Telefonisch via 088-0202500. U kunt direct een afspraak maken.
2. Per e-mail via planning@kozijnservicenederland.nl. Uw aanvraag wordt binnen 24 uur in behandeling genomen.
3. Via het contactformulier onder ‘contact’. Uw aanvraag wordt binnen 24 uur in behandeling genomen.

Moet ik de hele dag thuisblijven om op de servicemonteur te wachten?

Nee, u kunt een afspraak maken in een blok van 2 uur. Het is zelfs mogelijk dat de servicemonteur u even van te voren belt indien u ergens vandaan moet komen.

Hoelang duurt het voordat de servicemonteur komt?

Kozijn Service Nederland streeft ernaar de afspraak zo snel mogelijk in te plannen. De afspraak wordt altijd afgestemd wanneer het u het best schikt.

Moet ik gelijk aan de service monteur betalen?

Nee, u krijgt een factuur thuis gestuurd nadat de werkzaamheden gereed zijn.

Waarom onderhoud aan mijn kunststof en aluminium kozijnen, deze zijn toch onderhoudsvrij?

Nee, dit is niet waar. Ondanks dat gedacht wordt dat deze onderhoudsvrij zijn, heeft het mechanisme van de ramen wel degelijk onderhoud nodig. Hierdoor wordt tevens de levensduur verlengd.

Krijg ik garantie?

Ja, u krijgt 6 maanden garantie op de door Kozijn Service Nederland verrichte werkzaamheden en geleverde materialen.

Kan ik een afspraak afbellen?

Afbellen kan kosteloos tot 24 uur voor de afspraak.

Wat is het IBAN nummer?

Ons IBAN nummer is NL61 INGB 0674 5329 45

    Laatste nieuws

  • KSN timmert met nieuw gereedschap hard aan de weg

     

  • KSN on the road!

     

  • Openingstijden zomervakantie

     

  • 1000 volgers op LinkedIn

     

Extra informatie

Klik hier op onderstaande buttons voor meer informatie over deuren, ramen en schuifpuien.

  • Deuren
  • Ramen
  • Schuifpuien
  • Kozijnen

Contact

Heeft u een vraag over uw kozijn, deur of schuifpui? Of wilt u een specifiek kozijnonderdeel bestellen? Neem contact met ons op via onderstaande buttons.

  • Bel mij terugBel mij terug
  • bel - Kozijn Service Nederland 070 – 331 90 85 Ik heb een storing
  • mail - Kozijn Service Nederland Stuur een e-mail

Wij bellen u terug

Laat uw nummer achter en wij bellen u terug
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Kozijn Service Nederland

088 - 0202500
info@kozijnservicenederland.nl
Bekijk onze locaties

Duurzaam

recycle logo
Kozijn Service Nederland is gecertificeerd voor het duurzaam en verantwoord inzamelen en afvoeren van vrijkomend afval.

Brochure

Wilt u onze brochure ontvangen?
Vul uw email adres in.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Kozijn Service Nederland is merk onafhankelijk

Een kleine selectie merken

Kozijn Service Nederland werkt met heel veel verschillende merken
KSN Facebook KSN LinkedIn KSN instagram
© 2023 Kozijn Service Nederland | Privacy Statement
Certificaat 2019 Kozijn Service Nederland-Recycling